Září 2011

Soutěž ShopRoku 2011

27. září 2011 v 10:31 | Michal Vaníček
Letos probíhá již čtvrtý ročník soutěže ShopRoku. O co v ní jde? Především o spokojeného zákazníka. Jedině reální návštěvníci internetových obchodů zapojených do soutěže svým hlasováním rozhodují o Ceně kvality a Ceně popularity českých eshopů.

Cena kvality je cena zákazníků. Hlasování se mohou zúčastnit jen zákazníci zapojených eshopů, kteří v daném internetovém obchodě vyplnili objednávku a kteří dále ohodnotí svoji zkušenost s nákupem v eshopu za rok 2011. Po nákupu zákazníci obdrží email s dotazníkem spokojenosti. Podle výsledků z dotazníků jsou poté vyhlašovány nejlepší eshopy.

Cena popularity je cena internetových uživatelů, kteří vybírají nejpopulárnější shop roku 2011. Narozdíl od ceny kvality může v ceně popularity hlasovat a vybírat nejlepší ShopRoku každý internetový uživatel. Stačí na stránce pro hlasování vybrat tři nejlepší eshopy za rok 2011. Výsledky Ceny popularity budou známy 11.10.2011
Cenu popularity za rok 2010 získaly eshopy: 1.Parfums.cz / 2.Alza.cz / 3. Mall.cz


Soutěž pořádá společnost Miton Media a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz